Tentan

Jag fick nyss ett mail från vår lärare och jag klarade tentan! Wohoo vad glad jag blev =)
Hade dessutom fått 48,5 av 50 möjliga vilket jag ju aldrig trodde 😛 Men så kan de va!

Grattis till mig 😀

Nu ska jag nog läsa lite och sen sova! Natti, natti…

Kram JeNnYpEnNy

Ellära

Japp, det var det ämne vi hade tenta i idag och jag tycker faktiskt det kändes som jag klarade det. Bara för det gör jag väl inte det 😛 hehe. Men jag hoppas på det och det är skönt att den biten är över isf! =)

I fredags var jag på lite släktkalas igen hos mina kusiner i Knislinge. Det var trevligt.. =)
Dagen på lördan var jag hemma hos min käre pappa och han bjöd på god mat! 😀 Aldrig fel! Träffade Scarre lite oxå, han är lite tokig men så himla go’ <3. Lördagskvällen var det så dags för final i melodifestivalen som jag ville se trots att jag minst sagt ogillar alla dessa deltävlingar och skit som det har blivit av det nu.. Men ja, det kollade jag på hemma hos Malin och Mattias med två andra oxå. Det var en trevlig relativt lugn kväll 😀 Tack för att jag fick komma! 🙂

Söndan körde jag upp en runda till mamma och var där några timmar. Åt lax o päror, himla gott! Mina kusiner från Knislinge var där denna dagen och vi satte oss och tittade på Toy Story 😉 hehe, bra film de.

Hela denna veckan har vi haft ellära i skolan och det har inte direkt vatt så mkt annat man har hunnit med. Men så är det..

Kram JeNnYpEnNy

Jag i Australien, I miss this very much!!!

Jag i Australien, I miss this very much!!!