Superlyckad födelsedags/inflyttningsfest =)

Förra veckan var det mycket att göra med efterarbete från flytten på måndan och tisdan. Mest måndan, för nästan hela tisdan gick åt till att tvätta konstigt nog.. Så fick jag även plugga lite där på kvällen för vi hade ju hemstudier 😉 Onsdan var det halvdag i skolan för mig. Vi skulle köra simulatorn. Det var skoj =) och jag tyckte faktiskt det gick ganska så bra! Torsdan hade vi vanlig dag i skolan men efteråt så var det dax för lite ”after work”, vi var tio från klassen! Så j*vla trevlig kväll måste jag säga att det blev. Vi stack ju direkt till hbg efter skolan och började med att tura tre ggr fram och tillbaka 😉

TORSDAN 2 APRIL VAR JU ÄVEN MIN FÖDELSEDAG! FINNS INTE MÅNGA BÄTTRE SÄTT ATT FIRA PÅ, PÅ DAGEN =) PLUS UNDERBART VÄDER! TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA GRATTIS!!!

När jag kom hem hade jag ju dessutom fått ett paket och en bukett tulpaner av pappa som stod på nattduksbordet.. Så himla gulligt, han är verkligen världens bästa pappa! 😀 Jag fick skedar, grytunderlägg och kontakter som jag behövde.. Plus att där var en ”skattjakt”! Så jag satte igång att leta där mitt i natten o lite smålullig… men till sist hittade jag allt 😉 Var himla kul, bra fantasi att komma på sånt 🙂

Fredan var även då underbart väder och en del av dagen spenderade jag i solen ute på balkongen. Det var verkligen så skönt, typ 18 grader i skuggan. Det är ju rena sommaren. Städade det sista innan helgen och körde en liten runda till pappa innan Patrik och Ström kom ner runt tio på kvällen.. Vi tittade lite på tv och drack lite rött vin innan det var dax att krypa till sängs..

Så var dagen med stort D inne! Dagen började med lite ”frukost” ute i solen på Madrix. Efter det handlade vi lite dricka o lite mat. Innan vi började med maten gick vi ut och köpte glass och satte oss en stund vid dammen, som de inte va så mkt vatten i:P, och njöt i solen. 🙂 Så maten, som blev mkt god, gjorde killarna 🙂

Vid sju började gästerna komma och stämningen var på topp. Jag kan knappt beskriva med ord hur kul jag hade och jag är så himla glad att de andra me hade jättetrevligt. Vill ju göra om det igen. SNART!!! Det var en sån kväll som man bara ville skulle vara lite längre, eller aldrig skulle ta slut… Tack åter igen!:) Så glad att ni kom allihopa 😀

När jag städade på söndan fick jag ihop en påse med färgat glas, en halv med ofärgat och en påse med bara burkar 😉 Haha! Söndan gick sen kvällen åt till att plugga… tentan på måndan.

Vet inte hur de gick med tentan, kändes bra så jag hoppas det stämmer.
Idag har jag kört simulator igen och sen körde jag till familia. Var och hälsade på Nilla där ett tag och kollade i lite butiker sen efteråt! =) Trevligt.

Men nu ska jag inte skriva mer idag… Imorgon ska jag en runda till Tinna och få mina naglar gjorda =) Nice!

XoXo JeNnYpEnNy

1 kommentar

  1. Malin said,

    april 8, 2009 den 1:02 f m

    GRATTIS GRATTIS!!!
    ps. du har fått ett inlägg hos mig.. =P
    Men jag snodde en bild från dig =D
    KrAmAr din kusin =D


Lämna en kommentar