Så mysig helg!

Hej!

Ja i helgen var jag och hälsade på Lise-Lotte uppe i Falköping. Vi har inte setts på nästan exakt två år så det var jättekul att äntligen träffas igen. Var på en liten ”tjejmiddag” på fredagen och sen på lördagen gick vi ut på kvällen. Jag hade jättetrevligt och måste verkligen åka o hälsa på igen. Hoppas verkligen inte det blir lika lång tid tills vi ses nästa gång gumman! Så nu i söndags åkte jag tillbaka hem igen…

Idag har jag suttit mycket ute på balkongen i den sköna solen! =) Annars har jag väl inte gjort överdrivet mycket. Cyklade idag oxå som jag ju inte har gjort på hela helgen då förstås. Men å andra sidan var vi ute och gick långa rundor varje dag där uppe.

Pratade lite med Adam idag vilket var trevligt. Vi har ju inte direkt pratat på evigheter. Skulle vara så kul om vi kunde vara vänner utan att det ska vara något krångel med det för någon. Men funkar det inte så…

Går även o tänker lite på det med boendet igen. Det är så typiskt mig, ja tänker ofta alldeles för mycket. De är väl mest de att hur ofta kommer chansen att få en lägenhet i samma trappuppgång som man har sina saker redan…. äsch. =/

Puss o kram
Jenny

Lämna en kommentar